torsdag, mars 05, 2009

Väder

Jag tycker att det är tråkigt att jag och Jennie av olika anledningar inte har träffats på en sisådär två veckor! Det är inte bara tråkigt, utan faktiskt skitdåligt! Jag jobbar, hon jobbar, jag har möten och hon åker på kurs. Men på söndag eller senast måndag ska det styras upp lite kvalitetstid för jag saknar henne i massor.

Att jag bloggar dåligt för tillfället känns väl kanske inte som någon nyhet. Dock så kommer det ske en förändring, jag ska bli en bättre människa inom en snar framtid. I min bättremänniskaförändring ingår bland annat att skriva mer och en massa annat trams. När denna förändring ska äga rum låter jag vara osagt en stund till.

Fördelen med att jobba förmiddag/gryningen är att jag numera vet att det faktiskt går åt rätt håll. Jag har sett att det blir ljust mycket tidigare än förut och detta gör mig lycklig. Nu ska bara värmen svänga förbi också så är allt nästan perfekt. Att min blogg består av mycket väder och vind är inte mitt fel. Jag är svensk, när inget annat händer pratar jag väder. Det ligger i generna.

På lördag är det jag och Johan som far mot Värmland. Först väntar fotboll och sedan hockey. Jag ser verkligen fram emot vår heldag med sport och kramar. För kramas måste man också hinna med. I pauser och transportsträckor ska det kramas och hålla handen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men om ett kreterie (stavas det så, jag fick en black out) för att bli en bättre människa för dig är att uppdatera oftare - då är du ju redan ganska bra!

BOOM! Pelle släpper komplimangsbomber hejvilt!