tisdag, mars 20, 2012

Mammaledig

Ingen bebis än. Han har inte ens tittat ut litegrann så jag antar att han har det rätt bra därinne. Eller så är det mycket som ska packas ner. Många minnen att dra med sig hela den långa vägen ut. Helt plötsligt slog det mig att jag ju faktiskt är mammaledig nu. Det blev lite knasigt eftersom jag fick vabba mina sista dagar på jobbet så det där sista rycket blev aldrig av. Jag kan i ärlighetens namn inte påstå att det sista rycket skulle ha blivit speciellt avancerat, men det spelar ingen roll. Det hände ju iallafall inte.



19/3 - Anna
20/3 - Madde
22/3 - Johanna
24/3 - Mormor
25/3 - Cia
26/3 - Amanda
27/3 - Sofia
28/3 - Pappa Johan
29/3 - Jennie
30/3 - Lena
31/3 - Christine
1/4 - Elisabeth
2/4 - Ida

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Jag tror att bebisen kommer på onsdag eller natten till torsdag så du inte kommer komma och fika med oss! Håll den inne, jag räknar med dig!;)

Ida sa...

Du måste ju gissa själv också :D