tisdag, november 04, 2008

Konsert...igen

Att jag hade en liten gnutta upprördhet i rösten i föregående blogg beror helt och fullt på alla mina skenhormoner som måste få sprida sanningar då och då.

Igår gjorde jag och Johan en utflykt tillsammans med våra sommardäck. Slutmålet var Stockholm och vi kom både dit och tillbaka även om jag var bra rädd stundtals. Ok att Johan sa att det inte alls var halt, men jag är smart nog att ha respekt för vädergudarna och därför vet jag att inte halt här kan betyda väldigt halt där. Vi entrade Annexet i lagom tid för att hinna andas och spana på konstigt folk. Förkillen Jack Savoretti var riktigt grym så han rekommenderas varmt. Huvudakten var såklart Gavin DeGraw och han var strålande bra! Det är inte ofta man går på en konsert där varendaste liten trudelutt är bra och där det faktist finns många utelämnade låtar i samma klass. Jag gillar artister som ger 110% hela tiden och som verkligen uppskattar att man tog sig tid att gunga några timmar tillsammans.

Jag längtar till jul. Johan har lovat att vi ska pynta i år vilket bara det är ett framsteg från förra julen när jag var singel och bitter. Då pyntade jag med en jävla stjärna i sovrumsfönstret och sedan vägrade jag resten. Det var liksom inte så mycket julstämning varken inombords är utombords. I år ska det pyntas som aldrig förr, men till och med jag inser att en gran inte får plats. Lite trist eftersom en gran alltid är en gran, men i det här fallet vinner förnuftet.

Följ min blogg med bloggkoll

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då kan du hälsa Johan att när vi åkte hem från Örebro i söndags stod trafiken till en timme för att det var så halt! 4 bilar hade kanat av vägen. Så halt var det :) Roligt med en massa konserter!

Anonym sa...

klart du måste pynta.. annars kommer jag vett du, är ju lite av min grej, hehe.. kan du skicka din adress till mig förresten... kramar
sandra

Anonym sa...

min adress är, norströms gatan 13, 696 30 askersund... sandra