måndag, juli 26, 2010

Succé

Om de vann? Såklart de gjorde! Ella klarade sin debut med bravur och jag pratade i mikrofonen som om jag aldrig hade varit därifrån. Nog för att jag råkade rapportera fel resultat vid ett tillfälle, men jag redde upp det och jag var glad i hågen när matchen var över. Jag vill alltid få vara med och se på fotboll och hålla koll och prata med fina människor och bara njuta. Alltid och Ella säger att det är okej för hon gillade det också. Hon kanske inte uttrycker det i så många ord men hon skrattade och var glad så det tolkar jag som positivt. När matchen var över passade hon på att härja i bästa huliganstil och hon charmade både en och två och fem stycken.

Jag köpte nya skor i lördags och om jag hade vetat vad skorna hade för övernaturliga krafter så hade jag köpt dem för längesedan. De är svarta och har en liten klack och jag som inte har kunnat haft liknande skor sedan fotknölarna försvann förra sommaren hoppar nu högt av lycka. Helt plötsligt är hållningen bättre och jag älskar att spatsera runt och känna mig lite längre och lite snyggare. Det är konstigt vad ett par skor kan göra för humöret och själen.

Ella har blivit världens gosigaste och hon älskar att sitta i min famn och bara mysa och jag tackar och tar emot. Det är det här jag har längtat efter.

Det fanns stunder då jag önskade mig regn, men nu när jag har fått mitt regn så önskar jag mig sol. Internet.com vägrar svara på hos vem man ska ansöka för att få se solen, men jag fortsätter söka i hopp om att finna svaret. Jag har en solbränna Modell Annorlunda på fötterna som måste styras upp.
Note to you - spendera dagarna barfota och om ni måste ha skor så variera skovalet. Själv har jag promenerat varje dag i samma skor vilket har resulterat i vita tår och brun ovansida. Inte så hett.

1 kommentar:

Johanna sa...

Haha, dina fötter är ju urtjusiga :)