torsdag, december 23, 2010

God Jul!

Det är dags att önska God Jul och såhär på min egna lilla uppesittarkväll så är det nästan att man blir en smula sentimental. Vad fort tiden har gått! Jag har just ägnat en halvtimme åt att läsa blogginlägg från förra året och vissa rader känns som om de var skrivna igår. Vissa saker minns jag tydligt och andra grejer skulle lika gärna kunnat vara påhitt. Att Ella har varit sådär liten verkar orimligt men eftersom jag sällan far med osanning så antar jag att mitt liv såg ut just som mina inlägg berättar. Knasigt är det. Nu stundar förskola och arbete och helt plötsligt är det dags för nästa fas av livet.

God Jul min underbara familj, mina fantastiska vänner och till alla sötnosar som klickar sig in på bloggen då och då. God Jul och ta hand om er och njut ordentligt och hälsa era tomtar.

Imorgon firar vi julafton i Kristinehamn och på juldagen firar vi julafton i Kumla och på annandagen firar vi julafton i Degerfors. Jag planerar att alla snöstormar och halkigt väder ska hålla sig borta men vad de planerar vet jag inget om. Det blir förmodligen till att agera andreförare i baksätet i dagarna tre och har vi tur så kanske julandan faller på och gör att Johan inte blir sur på mig och mina små förslag och trix. Av någon anledning uppskattar han inte mig så mycket när jag sitter i baksätet och mumlar. Konstigt.

1 kommentar:

Caroline sa...

Ella har aldrig varit så där liten som hon är på första bilden :).. Hoppas att ni får en jätte mysig dag imorgon så ses vi på lördag! MASSOR av julkramar från oss!! PS. Ge Ella massor av pussar från oss imorgon! :)