torsdag, juli 07, 2011

"Djurpark"

Om det är någon som undrar vart jag höll hus igår så höll jag hus i Eskilstuna. Lilla familjen spenderade dagen på Eskilstuna Zoo och till sällskap hade vi Lova, Niklas, Carro och Niklas och en hel drös med små kottar. Parken bjöd på strålande sol, roliga karuseller och ett och annat djur. Djurutbudet var annars en smula snålt, men Ella fick klappa getter så hon var nöjd. Jag trodde aldrig att hon skulle älska att åka karusell såsom hon gjorde. Det var tårar varje gång det var dags att sakta in. Det var en strålande fin dag och parken är förlåtna för att alla djur hade gömt sig på ställen där men inte kunde se dem.

Idag har vi lekt på Stora Holmen tillsammans med Anna, Vilgot, Anna och Nella och snart är det dags för jobb. Det är hektiskt nu, tur att det inte är så långt kvar till semestern. Bara tre jävla veckor.

Johan har varit världens bästa och köpt en liten liten dator till mig. En vit och fin och jag fick den för att jag har varit duktig och överlevt i snart trettio år. Ingen gång har jag varit nära någon form av slut. Klapp på huvudet och en dator. Check!

1 kommentar:

Christine sa...

Vilka fina killar vi har! Martin köpte en ny liten svart sak till mig med :)

Vilka fantastiska bilder! Ni ser ut att ha haft 2 helt underbara dagar!