måndag, april 02, 2012

Jag börjar tvivla

Ingen bebis så långt ögat kan nå. Han kan eventuellt varit på väg ut i torsdags men när han fick se misären som detta hushåll då bjöd på så vände han illa kvickt. Jag passade på att bli magsjuk och det var bland det värsta på länge. Fy bubblan för att kräkas och ha värkar om vartannat. Då kände jag mig inte direkt redo för att ta förlossningsväskan och bege mig mot USÖ så i just detta då var det skönt att han tog sitt förnuft till fånga och stannade en stund till. Nu är jag dock inte magsjuk så han är mer än välkommen. Att vara höggravid är sådär roligt.


19/3 - Anna
20/3 - Madde
21/3 - Rebecka
22/3 - Johanna
24/3 - Mormor
25/3 - Cia
26/3 - Amanda, Maria P
27/3 - Sofia, Mamma Maria
28/3 - Pappa Johan
29/3 - Jennie, Rebecca
30/3 - Lena
31/3 - Christine
1/4 - Elisabeth
2/4 - Ida, Lova

Jag börjar för övrigt tvivla, det kanske inte är någon bebis därinne. Kanske bara är galet mycket gaser. Verkar mer och mer rimligt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Du får allt ta och sluta att äta så mycket=) Eller så får bebisen helt enkelt titta ut nu