lördag, maj 15, 2010

Vill ni rösta?


Jag kan eventuellt i något tidigare blogginlägg ha sagt något om att jag typ, kanske, eventuellt inte gillar att tävla. Det var en lögn. En lögn av världsklass. Jag älskar att tävla. Älskar! Det är inte så att jag hoppar från broar om jag förlorar men jag tycker att det är förbannat kul att vinna. Efter att ha röstat på alla vänners sötnosar i Vi Föräldrars omslagstävling så har jag nu tagit steget och anmält Ella. Hon hälsar att det vore jätteroligt att vinna och att hon planerar underverk om hon skulle göra det. Om ni nu har någon sekund över så vore det trevligt av er att klicka i en liten röst på finaste Ella. Jag litar på er. Ella litar på er. Klicka här och gör mitt lilla hjärta en smula lyckligare.

Himmel och jisses, vilken värme det har varit idag. Vi spatserade ut på en promenad på eftermiddagen och jag fick plocka av mig plagg efter plagg och kom ändå hem svettig som om det var ett maraton jag hade pysslat med. Värme och jag går hand i hand och jag mår så bra av solen. Nu när Ella har somnat och kvällen är ung så längtar jag ut en sväng, men balkongen får fylla tomrummet.

Idag har mamma och pappa varit här och lärt sig att barnvakta ordentligt. De ska nämligen agera Ellas låtsaspäron på lördag när jag TÄVLAR i Tjejkampen 2010 och Johan hejar på bästa fotbollslaget. Bara för att jag skulle demonstrera hur Ella brukar krångla vid läggning så passade lilla fröken på att somna smärtfritt. Jag ska inte klaga även fast det känns lite snopet.

3 kommentarer:

Caroline sa...

Jag har röstat på finaste Ella, och jag älskar den bilden :)..

Jennie sa...

Nu har vi röstat! Go Ella! GOOOOO!

pelle sa...

Eftersom jag röstade åt Amanda här om dagen, så får jag väl ge dig en röst med ;)