söndag, juni 26, 2011

Midsommar

Vilken bra midsommar det blev! En midsommarafton som letade sig långt in i själen och gjorde gott. Förmiddagen spenderades hos mina föräldrar där det bjöds på fika och sedan tog vi vårat pick och pack och åkte till Jennie och Robert. Barnen slogs knappt inte alls och de som vet, de vet att det är ett gott betyg. Istället så lekte de glatt och badade tillsammans och även fast den ena inte ville släppa allt det roliga när det stod läggdags på schemat så var det helt okej ändå. Vi lite äldre åt och drack gott och spelade spel och umgicks på ett sådant där avslappnat sätt som man kan när man gillar varandras sällskap. Vi sa mest snälla saker till varandra och även när små bitska kommentarer smet ut så gjorde de det med glimten i ögat och då är det okej. När det var dags att säga godnatt var det otroligt skönt att bara kunna trilla uppför trappen istället för att behöva ta bilen hem. Tack mina fina vänner!

I torsdags var det dags för barrunda och umgänge med finaste hotelltjejerna! Det var mycket trevligt och att jag inte behövde visa leg någonstans får jag väl tolka som att jag ser mogen ut. Eventuellt övermogen, men hellre det än omogen. Dagens klapp på axeln går till mitt lag som var grymma på Sport/Musik Quizzen på O`learys. Det där med att vara oväntat bra är jäkligt kul.

Jäkligt bra var för övrigt även Degerfors igår och jag lägger helgen till handlingarna med ett leende på läpparna.

Det finns en risk att bloggen uppdateras med bilder från midsommar, men jag har en känsla av att kameran mest bjuder på oanständiga bilder från ett och annat badkar så vi får se.

Inga kommentarer: