måndag, augusti 08, 2011

Uppdatering från Böda

Jisses och himmel vad vi campar! Campar och campar. Efter dagen idag så känns den, för mig, nya semesterformen helt okej men hade någon modig vågat sig på att fråga igår så hade svaret inte klingat positivt. Herre. Min. Gud. Vad jag inte gillade campinglivet då. Hur man än vrider och vänder på det så är det inte avkopplande att bo i en husvagn när det ösregnar och är kallt och man måste roa en liten tjej som går i bitar om inte livet är superkul hela tiden och jämt. Vi försökte så gott vi kunde men när de små tjejerna i sällskapet har egna viljor liknande ingen annans så är det inte alltid så lätt att lyckas. Vi försökte oss på att äta på restaurang, gick sådär. Vi gav shoppingen i Byxelkrok en ärlig chans, gick sådär. Dock så avslutades gårdagen med en supermysig kväll i förtältet och dagen idag har jag inget att klaga på. Solen har skinit så vi har spenderat stor del nere på stranden. Där och i lekparken har campinglivet charmat mig så ikväll går jag och lägger mig med en smula mer hopp än igår. Det glada humöret tackar jag det härliga sällskapet för! Fina, rara vänner! Imorgon ryktas det om sol så det satsar vi på!

Inga kommentarer: