fredag, januari 20, 2012

Bildinferno

Jag insåg just att det inte har blivit en endaste liten bild publicerad sedan i augusti. Augusti, det var alltså i somras det. Nog för att det var ungefär då jag började bli lite rund om magen, men det har tro det eller ej inget med saken att göra. Det där med att vara fåfäng har jag slutat med för länge sedan. Jag har ju mitt på det torra så att säga. Det tas helt enkelt bara färre kort nuförtiden. Märkligt kan tyckas eftersom det togs en jäkla massa bilder när Ella var nyfödd och ungefär lika rolig som ett gosedjur. Hon låg mest stilla på samma ställe i liknande pose, men nog sjutton skulle det förevigas minsann. Nu när det händer grejer varje dag så har jag fullt upp med att leka och förundras så det där med kameran hamnar i skymundan. Trist kan tyckas. Trist kommer Ella tycka när hon blir stor och undrar om hennes liv från ålder 1 och uppåt.

Så hepp - några utvalda bilder som från representera tiden sedan bilden då solen sken och Ella och jag lekte på gården iklädda våra sommaroutfits. Det saknas tjockisbilder på mig men det är nog snarare positivt än något annat. Tro mig.



Inga kommentarer: