onsdag, april 18, 2012

Älskade ungar!


Dagarna går och vi gör det bästa för att lära känna varandra allihopa. Lukas är mest intresserad av att känna mig just nu eftersom jag står för maten, och det får räknas som en okej anledning. Ella är otroligt stolt över att kunna kalla sig storasyster och hon älskar att hjälpa till med lillebror. Det är galet fantastiskt att se. Den största omställningen har utan tvekan varit att min tid med Ella har krympt så ofantligt mycket. Det är jobbigt att inte kunna finnas där för henne dygnet runt som tidigare, men det är väl en vanesak. Hon har det bra tillsammans med pappa och hon verkar inte lida av det....det är nog mest jag som känner av skillnaden. Typiskt känsliga jag. Livet som mamma till två fantastiska ungar är iallafall oslagbart. Trots dålig sömn och stillasittande i soffan.

3 kommentarer:

Darya sa...

Åh vad fint!! Längtar tills vår lillasyster vill titta ut, blir så avis när jag ser de otroligt mysiga bilderna :)

Unknown sa...

Vilka sötnosar du och Johan har

Christine sa...

Jisses så söt han är! :) Tänkte ta mig en tur till Öret en vecka innan jag börjar jobba igen, ska vi ta och ses då kanske?

Har en utmaning i min blogg till dig :)