fredag, november 02, 2012

Jag gråter varje dag

Jag läser en hel del bloggar varje dag. Främst är det vänner som skriver och jag gillar att ta del av deras vardagsbestyr. Sedan finns det en annan blogg som jag läser och som rör mig till tårar varje gång. Jag hittade den för några månader sedan och följer den slaviskt sedan dess. Det är svårt att sätta ord på den för det är vackert och outhärdligt sorgligt på samma gång. Kristians öde är hemskt och det går knappt att förstå hur någon som utkämpar en sådan kamp kan ha ro att sätta sig ner framför datorn och faktiskt berätta om vad som händer. Hans texter har fått mig att krama mina barn lite hårdare och tänka över vad som är viktigt i livet. Jag försöker att inte bråka om småsaker för det är inte värt att lägga energi på. Det finns de som har det värre. Onekligen.

Inga kommentarer: